UWAGA OFERENCI!
Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia zaprasza zainteresowane osoby (przedstawicieli organizacji pozarządowych) do udziału w szkoleniu pn.: „Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami a realizacja zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym”.
Termin składania ofert konkursowych w ramach II transzy konkursowej na wykonanie przez ngo w 2022 r. zadań publicznych upływa w piątek, tj. 17 grudnia 2021 r. (godz. 23:59:59). Jest okazja, by dowiedzieć się, w jaki sposób opisać dostępność w ofertach konkursowych.
Szkolenie poprowadzi zdalnie (na platformie TEAMS) w dniu 15 grudnia 2021 r., o godz. 16.00 doświadczony szkoleniowiec – p. Artur Gluziński (trener z zakresu współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi; były pracownik MPiPS; wykładowca akademicki, autor książki pt.: „Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”; ekspert oceny projektów realizowanych w ramach programów operacyjnych).
Celem spotkania jest uzyskanie wielu cennych wskazówek i podpowiedzi, niezbędnych w codziennej pracy, dyskusji i uzyskania odpowiedzi na pytania od eksperta w zakresie praktycznego stosowania ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podczas szkolenia omówione zostaną następujące kwestie:
1. Czym jest dostępność?
2. Czy każde zadanie musi być dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami?
3. Minimalne wymagania dotyczące dostępności, jak przygotować się do realizacji zadania.
4. Co z obecnie realizowanymi zadaniami?
Przedstawiciele organizacji zainteresowani udziałem w szkoleniu mogą zgłaszać się do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 11.00 na adres mailowy: m [dot] skibickaum [dot] torun [dot] pl.
W odpowiedzi zwrotnej przesłany zostanie link do szkolenia.
Uwaga: liczba uczestników szkolenia jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku dużego zainteresowania udziałem w szkoleniu zorganizowany zostanie w dniu 20 grudnia 2021 r. drugi panel szkoleniowy (godzina jeszcze do ustalenia).
/-/