UWAGA OFERENCI!
Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia zaprasza zainteresowane osoby (przedstawicieli organizacji pozarządowych) do udziału w szkoleniu pn.: „Jak prawidłowo przygotować ofertę konkursową? Najczęściej popełniane błędy w ofertach konkursowych”.
Szkolenie poprowadzi zdalnie (na platformie TEAMS) w dniu 9 grudnia 2021 r., o godz. 10.00 p. Małgorzata Skibicka – pełnomocnik Prezydenta Miasta Torunia ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Przedstawiciele organizacji zainteresowani udziałem w szkoleniu mogą zgłaszać się do dnia 8 grudnia 2021 r. do godz. 14.00 na adres mailowy: m [dot] skibickaum [dot] torun [dot] pl. W odpowiedzi zwrotnej przesłany zostanie link do szkolenia.
Uwaga: liczba uczestników szkolenia jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku dużego zainteresowania udziałem w szkoleniu zorganizowany zostanie w dniu 10 grudnia 2021 r., godz. 10.00 drugi panel szkoleniowy.