
W najbliższym przetargu ustnym Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu wystawi kilka lokali użytkowych, obiektów fortecznych, garaży murowanych i miejsc parkingowych. Chcemy zainteresować potencjalnych najemców udziałem w licytacji, która odbędzie się 10 kwietnia 2025 r. o godz. 13.30 w siedzibie ZGM przy ul. Młodzieżowej 31 (sala konferencyjna na II piętrze). W licytacji może wziąć udział każdy zainteresowany, w tym organizacja pozarządowa. Pełna lista wolnych lokali znajduje się poniżej.
Warunki udziału w przetargu
- Aby wziąć udział w przetargu, uczestnicy muszą wpłacić wadium na konto Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej:
- VELO Bank Spółka Akcyjna
- Nr rachunku: 26 1560 0013 2353 6757 4000 0012
- Tytuł przelewu: „wadium, przetarg ustny PU-2/2025 na lokal …………………….”
- Termin wpłaty upływa 9 kwietnia 2025 r. Wadium musi być wpłacone przez podmiot, który – w przypadku wygrania przetargu – podpisze umowę najmu.
- Do wylicytowanej stawki doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.
- Weryfikacja oferentów
- Zwycięzca przetargu podlega weryfikacji pod kątem zobowiązań finansowych wobec Urzędu Miasta Torunia oraz gminnych jednostek organizacyjnych. W przypadku zaległości oferent będzie miał dwa dni na ich uregulowanie. Brak spłaty zadłużenia skutkuje wykluczeniem z postępowania.
- Po pozytywnej weryfikacji umowa najmu zostanie podpisana w ciągu dwóch dni. Pełne zawarcie umowy wymaga wpłaty kaucji w wysokości dwumiesięcznego czynszu wraz z innymi opłatami w terminie do czterech dni od podpisania umowy.
- Brak wpłaty kaucji powoduje utratę wadium oraz unieważnienie umowy.
Oględziny nieruchomości
Zainteresowani mogą dokonać oględzin nieruchomości po wcześniejszym kontakcie z administratorem:
Katarzyna Łukaszewicz-Nowak – ul. Gagarina 152, tel. 664 923 508
Aleksandra Mielczarek – ul. Gołębia 3, tel. 664 922 684
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo wycofania nieruchomości z przetargu bez podania przyczyny.
Przypominamy również, że organizacje pozarządowe mogą korzystać w bardzo atrakcyjnej cenie 5 zł brutto/ za godzinę z przestrzeni w Centrum Aktywności Lokalnej „2. Piętro” przy ul. Konopnickiej 13.
Obiekt o powierzchni 234,70 m² jest dostępny od poniedziałku do piątku.
Do dyspozycji organizacji pozostają:
- Sala Kanapowa (30,8 m²) – spotkania nieformalne
- Sala Warsztatowa (34,2 m²) – warsztaty, szkolenia
- Sala Skrzynkowa (35,6 m²) – przestrzeń do pracy
- Sala Komputerowa (29,7 m²) – stanowiska komputerowe
- Sala Biurowa (30 m²) – praca administracyjna
- Kuchnia i sanitariaty
Więcej informacji oraz rezerwacje dostępne na stronie internetowej Centrum Aktywności Lokalnej "2. Piętro" TUTAJ.