Prezydent Torunia Michał Zaleski zaprasza toruńskie organizacje pozarządowe do zgłaszania kandydatów do Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia, kadencji 2020-2022
Ogłoszenie o naborze do Rady - TUTAJ
Planowany termin kolejnego posiedzenia RDPP:
16 września 2019 r., godz. 9.00, budynek Urzędu Miasta Torunia przy Wałach gen. Sikorskiego 8, II piętro, sala nr 32.
Konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały RMT w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia zostały zakończone.
Raport z konsultacji pobierz - TUTAJ.
Projekt uchwały zostanie przedstawiony Radzie Miasta Torunia na sesji w dniu 12 września 2019 r.
Dokument został przygotowany w procedurze partycypacyjnej, przy udziale aktualnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia oraz przedstawicieli toruńskich organizacji pozarządowych. RDPP wydała pozytywną opinię do projektu uchwały.
Projekt uchwały uwzględnia:
Szczegółowe informacje - TUTAJ.
Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia kadencji 2017-2019
Zarządzeniem nr 25 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 26 stycznia 2017 r. powołana została Rada Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia kadencji 2017-2019. Jest to 4. kadencja od początku funkcjonowania RDPP w Toruniu, a jej członkowie po raz pierwszy zostali powołani na 3 lata (poprzednie kadencje były 2-letnie). Zmiana ta wynika z nowelizacji w 2015 r. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Zgodnie z ww. programem, w skład 18-osobowej RDPP wchodzi 9 przedstawicieli toruńskich organizacji pozarządowych wybieranych podczas Toruńskiego Forum Organizacji Pozarządowych, 2 przedstawicieli Rady Miasta Torunia desygnowanych przez ten organ, a także siedmiu przedstawicieli Urzędu Miasta Torunia desygnowanych przez Prezydenta, reprezentujących działy merytoryczne.
Kompletny skład RDPP kadencji 2017-2019:
Jędrzej Binkowski – Lokalna Grupa Działania „Dla Miasta Torunia”;
Elżbieta Dokurno – Wydział Kultury Urzędu Miasta Torunia;
Sławomir Filip Giminski – Fundacja na rzecz integracji międzypokoleniowej i dobrego życia seniorów „Łączymy Pokolenia”;
Ewa Grobelska – Fundacja na Rzecz Rozwoju Dzieci Niepełnosprawnych „Daj Szansę”;
Katarzyna Gucajtis – Fundacja Światło;
Waldemar Katlewski – Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia;
Dorota Knut – Wydział Rozwoju i Programowania Europejskiego Urzędu Miasta Torunia;
Małgorzata Kowalska – CISTOR Stowarzyszenie Partnerstwo Społeczne;
Aleksandra Łukomska-Smulska – Europejska Unia Kobiet, Sekcja Polska, o/Toruń;
Maria Pałucka – Wydział Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Torunia;
Aleksandra Ruszczak – Fundacja Społeczno-Charytatywna „Pomoc Rodzinie i Ziemi”, Hospicjum Nadzieja;
Artur Prażniewski – Biuro Rewitalizacji Urzędu Miasta Torunia;
Małgorzata Skibicka – Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia;
Edyta Sulińska – Biuro Toruńskiego Centrum Miasta Urzędu Miasta Torunia;
Dagmara Tuszyńska – Radna Miasta Torunia;
Łukasz Walkusz – Radny Miasta Torunia;
Janusz Wiśniewski – Kujawsko-Pomorska Federacja Organizacji Pozarządowych;
Anna Zielińska – Fundacja Archipelag Inicjatyw.
Przewodnicząca: Aleksandra Łukomska-Smulska – Europejska Unia Kobiet, Sekcja Polska, o/Toruń
Wiceprzewodnicząca: Aleksandra Ruszczak – Fundacja Społeczno-Charytatywna „Pomoc Rodzinie i Ziemi”, Hospicjum Nadzieja
Sekretarz: Małgorzata Skibicka – Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia
Obsługa Rady: Małgorzata Skibicka – Pełnomocnik PMT ds. współpracy z NGO, Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój 18
E-mail:
rdpp@um.torun.pl
Tel.: 56 611 87 24
Protokoły z posiedzeń RDPP:
ROK 2017
ROK 2018